در مواردی که مشترک را جهت تعویض سیم کارت راهنمایی مینمایید توجه به چند نکته ضروری است
بررسی نرمالی خط
بررسی نوع سیم کارت (رنج عادی و یوسیم)
اعلام هزینه تعویض سیم کارت و اعمال آن روی خط
پیشنهاد استفاده از خدمات همراه یار(درصورت تحت پوشش بودن منطقه-اعلام هزینه-اعلام حضور مالک+کارت ملی جدید در محل)
اعلام حضور مالک + کارت ملی جدید
توجه به نام و نام خانوادگی و جنسیت شخص تماس گیرنده و مالک سیستمی خط (پیشنهاد تغییرنام درصورت تماس استفاده کننده)
چنانچه پیشنهاد تعویض سیم کارت به علت احتمال سوخته بودن به مشترک اعلام میگردد (با بررسی و اعلام تمامی موارد لازم از قبیل سابقه تعویض سیم کارت،پیغام روی صفحه گوشی،سامانه همتا،محدوده،اطرافیان همراه اول,تست گوشی و ...)، حتما کارکرد خط نیز در قسمت خلاصه کارکرد چک شود.
هنگام راهنمایی مشترک به تعویض سیم کارت حتما در وضعیت مشترک crm به وجود قطع بازداشت نیز توجه نمایید.
توجه داشته باشید برای خدمت تعویض سیم کارت نیازی به گذشتن زمان خاصی نیست و باید آنی انجام گرددد.
نحوه بررسی کد دپارتمان و دریافت آدرس و شماره تلفن محل انجام خدمت
بررسی استعلام سفارش و مشاهده کد دپارتمان و کلیک روی گزینه شناسه سفارش پس از کلیک بر روی شناسه سفارش،اقدام به بررسی فرآیند سفارش نمایید مشاهده زمان اقدام به فعالسازی و تاریخ انجام آن
ورود به سایت www.mci.ir محل درج کد دپارتمان و محل انجام خدمت مدنظر
وارد کردن شماره دپارتمان و استان مشترک و درنهایت نمایش آدرس و شماره تماس
دلایل تماس
چنانچه مشکل در رابطه با انجام خدمت تعویض سیم کارت وجود داشت و در استعلام سفارش مواردی مانند:سفارش لغو شده-درحال پیشرفت-ناموفق و ... مشاهده شد و خدمتی انجام نگردیده بود،از دلیل تماس
✅ تم.عدم انجام تعویض سیم کارت ( تاخیر و مشکلات سیستم ) استفاده نمایید
چنانچه مشکل در رابطه با انجام تعویض سیم کارت وجود داشت و در استعلام سفارش موردی مشاهده نشد و خدمت انجام نگرفته بود،از دلیل تماس :
✅ تم.سوالات متداول تعویض سیم سوخته / مفقودی ( شرایط ، تعرفه و .. ) استفاده نمایید.
چنانچه مشکل در رابطه با انجام تعویض سیم کارت وجود داشت و خدمت مدنظر انجام شده بود و در قسمت استعلام سفارش،سفارش مدنظر تکمیل شده بود و سریال سیم کارت مشترک با اطلاعات سیستمی مغایرت داشت،از دلیل تماس :
✅ تم.سوالات متداول تعویض سیم سوخته / مفقودی ( شرایط ، تعرفه و .. ) استفاده نمایید
چنانچه مشکل در رابطه با انجام تعویض سیم کارت وجود داشت و خدمت مدنظر انجام شده بود و در قسمت استعلام سفارش،سفارش مدنظر تکمیل شده بود و سریال سیم کارت مشترک با اطلاعات سیستمی مغایرت نداشت(ضمن یررسی تمام مراحل)،از دلیل تماس :
✅[26-4-11] تم . ارائه راهکار رفع مشکل توسط مشترک( خاموش/روشن_تست گوشی و .... ) استفاده نمایید